El bloggy de Ara!!!
Na Toñi és la directora de l'institut l'IES Sa Colomina,i també és la nostra profesora de desdoblament d'anglès.

  • D'on ets? Soc d'aquí de Sant Antoni.

  • T'agrada Eivissa? Sí, m'encanta.

  • Quants idiomes saps parlar? Se parlar 5 idiomes:Castellà,Català,Anglès,Alemany i Francès.

  • De petita t'agradava estudiar? Sí,i encara m'agrada.Treies bones notes? Si treia bones notes.

  • T'agrada escoltar musica? Sí,molt .Quina prefereixes la clàsica o la moderna? Les dues depén de com són.

  • T'agrada llegir? Quan? Sí molt, cada dia.

  • Quins llibres t'han agradat més? La història interminable,El diari d'Anafrank...

  • Tens mascotes? Sí, i m'agraden molt.Tenc un gat i un ca que pertany a tota la família.

  • T'agrada fer esport? Sí, faig natació.De petita com no hi havia piscines entrenaven a la piscina d'un hotel.

  • T'agrada la teva feina?Per què? Sí, perquè m'agrada molt i si no m'agrades no l'estaria fent.

  • Quant de tmps duus treballant en aquest institut? Duc 8 anys treballant aquí.Des de l'any 2001.

  • Has treballat en altres instituts?Quins? Sí, a Barcelona en una escola 6 anys i després a Sant Antoni.

  • T'agrada aquest institut?Per què? Sí,perquè duc molt de temps aquí

  • Quina carrera vas estudiar? Vaig estudiar filologia anglogermànica.

  • Perque ha elegit aquesta profesió? No la vaig elegir; va sorgir i em va agradar i per això segueixo fent_la.

  • De petita ja t'agradava aquesa profesió? No,perquè jo pensava que seria metge però al final vaig elegir els idiomes

  • Va tenir alguna mala experiencia quan era petita en alguna assgnatura? Sí, no em duia bé amb un professor de matemàtiques.

  • Que li agrada d'aquest institut? M'agrada molt l'ambient de treball, els professors que tenim, els alumnes...

Per :Araceli Magalí Gavone.

Etiquetes de comentaris: edit post